13 Şubat 2012 Pazartesi

Mermer Parçalarından Biblo Yapımı

 Öncelikle kendi belirlediğim hazır bir oyuncağa göre istediğim renkte mermer kesip hazırladım. Seçtiğim süs siyah olduğu için siyah mermeri tercih ettim.
Bu mermer parçaları oyuncağa göre ölçülendirdim. Siyah mermer parçaları birbirine silikon aracılığı ile yapıştırıp küçük işkence denilen aletler ile sıkıştırma sağladım. Daha sonra zımpara yardımı ile kenarlanı zımparalayıp kötü görüntüleri ortadan kaldırdım.

 Seçmiş olduğum süs bu kartal idi. Kartalı hazırladığım mermere yapıştırırken siyah olduğu için siyah kazan silikonu kullanarak yapıştırdım.
 Ortadaki metal parçayı küçük bir bayrak takmak amaçlı yaptım ama sade olarak da şık duruyor. Metal parçayı tabandaki mermere, mermerleri birbirine yapıştırmadan önce matkap aracılığı ile zor da olsa delip monte ettim.
Güzel oldu bence. Peki ya sizce?

hobi__sokağı gurcan.keskin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizce Nasıl Olmuş?