13 Şubat 2012 Pazartesi

Ahşap Boyama (Yağlı Boya)

Atatürk resimli takvimden resimi kalıp kağıdına çizdim.

           Daha sonra kalıptaki resmi karbon kağıdı aracılığı ile A4 boyutunda 8 mm’lik ham mdf’ye çizdim. Burada ham mdf yerine beyaz kontraplak da olabilir ya da ham mdf öncelikle beyaza boyanabilir. Böylelikle siyah beyaz kombine olmuş olur.


 Kullanılan malzemeler; siyah-beyaz sentetik bazlı yağlı boya, muayene eldiveni, boya aktarımı için plastik bardaklar, boyaları karıştırmak için küçük çubuklar ve numaralı boya fırçaları (0.0-0-1-1.5-2-3 numaralı)
 Ortaya çıkan sonuç bu şekilde. Resimin altına bir de ATATÜRK imzası yaptım. Gayet hoş oldu.

sizce nasıl olmuş?

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok güzel bir çalışma olmuş, Atatürk hayranı olarak çok hoşuma gitti. Elinize sağlık.

      Sil
  2. selam. çok güzel bir çalışma yapmışsınız ellerinize emeğinize sağlık. siz mdf üzerinde çalışmışsınız.atamın bu güzel fotoğrafını bende çinide çalıştım. bakmak isterseniz
    http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/2012/05/cinilerimiz-frnland.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Evet ilk defa mdf de denedim daha doğrusu ilk yağlı boya çalışmam diyebilirim :)
      Çalışmanıza bakıcam.

      Sil

Sizce Nasıl Olmuş?